Huishoudelijk reglement
- Afspraken voor het ondertekenen van akten en afspraken voor besprekingen vinden uitsluitend plaats op afspraak.
- U vermeldt bij het maken van de afspraak met hoeveel personen u bij de afspraak aanwezig zult zijn zodat we een geschikte ruimte kunnen reserveren. In onze ruimtes is plek voor maximaal zes (6) bezoekers tegelijkertijd.
- Uw legitimatiebewijs wordt bij iedere afspraak gevraagd. Deze wordt door onze medewerker gescand.
- De intake- en informatiegesprekken kunnen op kantoor maar desgewenst ook telefonisch of met videobellen worden gevoerd door de notaris of de waarnemer. U geeft bij het maken van de afspraak aan wat uw voorkeur heeft.
- Kom alstublieft op tijd op uw afspraak, maar niet eerder dan 10 minuten van tevoren.
- Onze medewerkers en ons bezoek hebben zelf de keuze of ze ons/elkaar een hand willen geven of niet.
- Onze ruimten worden continu geventileerd.
- Mocht u vragen hebben over de toegezonden ontwerpakte, de onderhandse stukken of de nota’s van afrekening willen we u verzoeken deze vóór de ondertekeningsafspraak aan ons te stellen via e-mail of telefoon.
- Het kantoortelefoonnummer is op werkdagen bereikbaar van 9.00- 13.00 en 14.00 - 17.00 uur: 075-204 8181.
- Wanneer u koorts heeft, verkouden bent of hoest, verzoeken wij u om een Corona zelf-test te doen voordat u naar ons kantoor komt. Mocht u positief getest zijn op Corona, overlegt u dan alstublieft telefonisch met ons over de mogelijkheden (bijvoorbeeld de akte buiten ondertekenen of in uw auto, of verzetten van de afspraak), wanneer uw akte ondertekend moet worden. Vormvoorschriften zullen uiteraard in alle gevallen worden nageleefd. Per geval zal worden bekeken wat de mogelijkheden zijn.
- Dit beleid kan wijzigen wanneer de gezondheidsomstandigheden, bijvoorbeeld het Coronavirus en/of de regelingen vanuit de Rijksoverheid ons daartoe aanleiding geven. Bedankt voor uw begrip.
Team Notariskantoor Kurk & Van der Laan te Zaandam
Uw vragen kunt u stellen via 075-204 8181 of via
info@nkvdl.nl